عشق به معنای واقعی
نوشته شده توسط : محمد حسن

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

يادمان باشد اگر شاخه گلي را چيديم وقت پرپرشدنش سوز ونوايي نکنيم پر پروانه

 

شکستن هنرانسان نيست گرشکستيم زغفلت من ومايي نکنيم يادمان باد که

درخلوت سجاده عشق جـز بـراي دل محبـوب دعايـي نکنيم يـادمان باشد اگر خاطرمان

تنها ماند طلب عشق ز هربي سر وپايي نکنیم

 

غرورت را به خاطر دل کسی که دوستش داري بشکن ولي هيچ وقت دل کسي را که دوستش

داري به خاطر غرورت نشکن

 

دختري از پسري پرسيد ؟ من خوشگلم پسر گفت نه گفت دوسم داري؟ گفت نوچ گفت اگر بميرم برام  گريه مي كني ؟ گفت اصلا دختر چشمهايش پر از اشك شد پسر او را در آغوش گرفت و گفت تو خوشگل نيستي بلكه قشنگتريني شما رو دوست ندارم بلكه عاشقت هستم اگر بميري برات گريه نميكنم چون من هم ميميرم ....

 

اونیکه یار تو بود اگه غمخوار تو بود

                           

                                قلبشو پس نمی داد دل به هر کس نمی داد





:: بازدید از این مطلب : 662
|
امتیاز مطلب : 155
|
تعداد امتیازدهندگان : 49
|
مجموع امتیاز : 49
تاریخ انتشار : 26 / 2 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رقیه در تاریخ : 1391/2/8/5 - - گفته است :
سلام رها جون خوبی؟وبلاگت خیلی ناز بود دست گلت درد نکنه خیلی خوشم اومد.
رها جون راستش من تازه وبلاگ درست کردم بلد نیستم چجور آهنگ میذلرنو ...اگه کمکم کنی ممنون میشم عزیزم موفق باشی گلم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: